Cílem modulu je konfrontace studentů s publicistickou
praxí v souvislosti s aktuální premiérou konkrétního hollywoodského
blockbusteru (Hobit: Šmakova dračí poušť, premiéra 12. 12. 2013). Studenti si vyzkoušejí několik typů textů v určené délce, žánru a
časovém horizontu (např. preview, recenze napsaná okamžitě po projekci, anotace
na obal DVD / anotace do televizního programu, osobní tip).
Deset studentů vybraných na základě motivačních dopisů se zúčastní novinářské projekce 11. 12. 2013, ještě předtím však napíše text ve stylu preview - maximálně 800 znaků. Mělo by jít o informační text o tom, že film přichází do kin (druhá část plánované trilogie, navazující na filmovou trilogii Pán prstenů, Tolkienova předloha atd.) s použitím dostupných tiskových materiálů - tedy o článek novinového typu určený nejširší veřejnosti.
Odevzdávka textu je 8. 12. Texty budou uveřejněny zde na blogu.
Deset studentů vybraných na základě motivačních dopisů se zúčastní novinářské projekce 11. 12. 2013, ještě předtím však napíše text ve stylu preview - maximálně 800 znaků. Mělo by jít o informační text o tom, že film přichází do kin (druhá část plánované trilogie, navazující na filmovou trilogii Pán prstenů, Tolkienova předloha atd.) s použitím dostupných tiskových materiálů - tedy o článek novinového typu určený nejširší veřejnosti.
Odevzdávka textu je 8. 12. Texty budou uveřejněny zde na blogu.
Žádné komentáře:
Okomentovat